Wprowadź wartość
  • Netherlands
    • Dutch
    • English
  • United Kingdom
    • English

Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajduje się lista najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami. Staraliśmy się dobrać pytania tak, by zaspokoić Państwa wiedzę.

Kliknij na zakładki, aby wyświetlić listę najczęściej zadawanych pytań z każdego segmentu. 

Chciałbym wynająć naczepę, cysternę lub innego rodzaju sprzęt. Co powinienem/nam zrobić w pierwszej kolejności?

Prosimy o przesłanie zapytania ofertowego, wrócimy wówczas ze zindywidualizowaną ofertą.

Jakiego rodzaju sprzęt posiadacie w swojej flocie ?

Posiadamy bogatą flotę naczep standardowych i specjalistycznych. Większość naszego sprzętu jest wyświetlana na stronie. Jeśli prześlesz zapytanie ofertowe, pomożemy Ci znaleźć odpowiednią naczepę.

Nie mogę znaleźć oddziału TIP w moim kraju. Czy mogę wynająć sprzęt od TIP ?

W naszej wyszukiwarce lokalizacji możesz znaleźć najbliższą lokalizację lub kraj, z którego chcesz wynająć. Skontaktuj się z nami, aby omówić dostępne opcje.

W jakich krajach działają serwisy TIP?

Zapoznaj się proszę z mapą na naszej stronie, na której znajdują się punkty serwisowe i ich lokalizacje.

Co to jest wynajem?

Wynajem rozumiany jest jako dzierżawa różnego rodzaju naczepy na okres krótszy niż 12 miesięcy. Natomiast jeżeli rozważasz wynajem sprzętu na okres dłuższy niż 12 miesięcy, skontaktuj się z nami w celu zapoznania z warunkami długoterminowego najmu.

Jaka jest cena najmu za dzień/miesiąc/rok i jakie są warunki płatności?

Stawka uzależniona jest od rodzaju naczepy jaką potrzebujesz. Prosimy o przesłanie zapytanie ofertowego, wrócimy wówczas z możliwie najatrakcyjniejszą ofertą.

Czy wynajmowany sprzęt będzie miał ważne badanie MOT?

Zawsze zapewniamy naszym klientom naczepy po przeglądzie serwisowym oraz z ważnym badaniem MOT.

Ile czasu zajmuje sformalizowanie umowy najmu?

Dla klientów bez aktywnego konta w naszym systemie, potrzebujemy miniumum dobę na aktywowanie konta. Rozpocznij proces, przesyłając zapytanie ofertowe.

Czy możesz przesłać nam dodatkowe informacje na temat konkretnego rodzaju sprzętu?

Większość informacji można znaleźć na naszej stronie. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, daj nam znać, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Czy możesz przedstawić zakres serwisu, który jest zawarty w umowie najmu?

Dla wszystkich najmów trwających mniej niż 365 dni objęta jest pełna obsługa, która obejmuje serwis, wymianę opon, wymianę części osi i hamulców, wymianę części chłodniczych, wymianę części zamiennych i pomoc drogową. Szczegóły dotyczące wszystkich elementów obsługi można znaleźć w standardowych warunkach, które stanowią integralną część umowy i są dodawane do każdej nowej umowy. Możemy również wysłać je na życzenie.

Gdzie mogę zwrócić wynajęte naczepy?

Zgodnie ze standardowymi warunkami powinieneś zwrócić naczepy pod ten sam adres, z którego odbierałeś. Istnieje możliwość wyjątku, ale mogą być naliczone dodatkowe opłaty. Skontaktuj się proszę w tej sprawie z kierownikiem oddziału TIP.

Skąd mogę odebrać wynajęte naczepy?

Lokalizacja odbioru naczep jest umieszczona w umowie na wynajem. Odwołaj się proszę do Wyszukiwarki lokalizacji dla wszystkich lokalizacji TIP.

Jakie są warunki zwrotu naczepy ?

Sprawdź proszę warunki zużycia eksploatacyjnego.

Jakie są warunki wynajmu?

Posiadamy standardowy regulamin wynajmu naczep, jest on integralną częścią każdej umowy i dołączany do każdej nowej umowy.

Czy wszystkie rodzaje sprzętu dostępne na stronie są na wynajem w moim kraju ?

Tak, wszystkie przedstawione sprzęty są możliwe na wynajem.

Czy świadczycie również usługi mycia cystern?

Nie, nie zapewniamy tej usługi w TIP. Współpracujemy jednak z certyfikowanymi, niezależnymi myjniami i jesteśmy w stanie Cię tam skierować.

Czy mogę skorzystać z pomocy drogowej?

Pomoc drogowa jest częścią większości naszych umów najmu, leasingu i kontraktów serwisowych. Jeśli chcesz tylko umowy na pomoc drogową, bez napraw eksploatacyjnych własnej floty- jest to również możliwe. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać indywidualną ofertę.

Jakie są godziny otwarcia warsztatów TIP?

Aby znależć godziny pracy warsztatów, użyj proszę naszej Wyszukiwarki Lokalizacji.

Czy otrzymam powiadomienie o przeglądach na wynajmowanych pojazdach TIP?

Tak, otrzymasz powiadomienie o należnych przeglądach, chyba że zdecydujesz się sam ponosić odpowiedzialność za serwis i eksploatację.

Posiadam własną flotę naczep. Czy mogę serwisować je w Waszych warsztatach?

Tak, prowadzimy szereg usług związanych z naprawami oraz konserwacjami naczep oraz innego sprzętu. Zarezerwuj proszę termin w jednym z naszych warsztatów.

Chciałabym/łbym umówić się na naprawę?

Proszę umów się na naprawę w jednym z naszych warsztatów.

Jakie są koszta serwisu oraz eksploatacji własnej floty?

Daj nam proszę znać co dokładnie potrzebujesz, wyślemy Ci indywidualną ofertę.

Czy możecie naprawić naczepy bezpośrednio w miejscu awarii?

Tak, zapewniamy serwis mobilny.

Jakie rodzaj napraw pojazdu zapewniacie?

Oferujemy szereg usług, które poprawiają wydajność Twojej floty i obniżają koszty operacyjne, dzięki czemu Twoje działania są bardziej elastyczne i opłacalne. Oprócz napraw eksploatacyjncyh oferujemy również zarządzanie naprawami uszkodzeń naczep.

Gdzie znajdę warsztaty TIP?

Posiadamy ponad 80 warsztatów w całej Europie. Możesz znaleźć lokalizacje w pobliżu na naszej Wyszukiwarce Lokalizacji lub możesz umówić się na wizytę w celu naprawy w jednym z naszych warsztatów.

Co wchodzi w zakres pakietu pełnego serwisu ?

Pakiet obejmuje: przeglądy, wymianę opon, wymianę części eksploatacyjnych osi i hamulców, naprawy agregatu chłodniczego, wymiany pozostałych części oraz pomoc drogową.

Czy zapewniacie również naprawę i serwis agregatów chłodniczych?

Tak, nasz partner znajduje się w pobliżu wszystkich naszych lokalizacji w Wielkiej Brytanii i krajach Beneluksu. W krajach skandynawskich mamy tę usługę w następujących lokalizacjach: Padborg, Taulov, Taastrup, Hirtshals, Helsingborg, Jönköping, Göteborg, Göteborg, Säve, Oslo, Vestby, Stavanger. Nie zapewniamy tej usługi w regionie Centralnym.

Chciałbym wymienić opony na sprzęcie do przewozu ADR. Czy to możliwe?

Tak, w Wielkiej Brytanii i krajach skandynawskich nasi partnerzy w zakresie wymiany opon znajdują się w pobliżu wszystkich naszych lokalizacji, w Krajach Beneluksu mamy tę usługę w Waalhaven, Venlo i Botlek; w regionie centralnym w Halle i Rheda-Wiedenbrück.

Czy zapewniacie usługę wymiany opon ?

Tak, w Wielkiej Brytanii i krajach skandynawskich nasi partnerzy w zakresie wymiany opon znajdują się w pobliżu wszystkich naszych lokalizacji, w Krajach Beneluksu mamy tę usługę w Waalhaven, Venlo i Botlek; a w regionie centralnym w Halle i Rheda-Wiedenbrück.

Czy posiadacie myjnie?

Tak, większość naszych warsztatów posiada myjnie.

Czy posiadacie sprzęt do diagnostyki hamulców?

Tak. Zapewniamy tę usługę we wszystkich warsztatach w Wielkiej Brytanii, krajach Beneluksu, w regionie Centralnym oraz w większości lokalizacji w Nordics (Aarhus, Taastrup, Hirtshals, Helsingbo, Oslo, Stavanger, Kerava, Hamina, Jyvaskyla)

Czy naprawiacie ciągniki siodłowe?

Świadczymy usługi naprawy samochodów ciężarowych w całej Wielkiej Brytanii, krajach nordyckich i regionie centralnym, a także lokalizacjach Maasdijk, Breda, Tiel, Amsterdam i Ommen w krajach Beneluksu.

Czy sprzedajecie części zamienne?

Tak, na miejscu przy naszych warsztatach jest możliwość zakupienia części.

Ile trwa naprawa naczepy?

Naszym celem jest przygotowanie sprzętu do odbioru w ciągu 1 dnia roboczego.

Z których producentów opon najcześciej korzystacie?

Nasz preferowany dostawca to Goodyear. Oprócz tego posiadamy szeroką gamę innych marek opon.

Cenny podane są w brutto czy netto?

Wszystkie ceny podane na tej stronie internetowej nie zawierają podatku VAT (ceny netto). Przy zakupie obowiązuje lokalny podatek VAT.

Jaka jest procedura zmiany właściciela pojazdu, jeśli kupiłem jednostkę TIP?

W każdym kraju istnieje inna procedura przenoszenia własności pojazdu. Prosimy zapytać naszego przedstawiciela handlowego, jaka jest standardowa procedura w kraju, w którym kupiłeś pojazd.

Nie mogę znaleźć odpowiedzi na moje pytanie.

Skontaktuj się z nami proszę przez tip-sales@tipeurope.com wrócimy do ciebie z odpowiedzią tak szybko, jak to możliwe.

Chciałbym kupić części do naczep? Czy macie w swojej ofercie?

Tak, możesz zakupić części przy naszych warsztatach.

Gdzie mogę przyjechać by zobaczyć naczepy?

Możesz znależć najlepsze oferty tutaj albo odwiedzić jeden z naszych oddziałów: https://www.tipeurope.com/about-us/tip-trailer-service-points.

Czy przed zakupem mogę wypróbować naczepę?

Tak, możesz wynająć naczepę przed zakupem.

Czy udzielają Państwo gwarancji na naczepy?

Nie, naczepy są w większość przypadków sprzedawane.

Chciałbym kupić naczepy, modyfikować je, serwisować oraz konserwować. Czy możesz mi w tym pomoć?

W TIP oferujemy głównie naczepy, ale możemy pomóc w modyfikacjach & konserwacji i innych usługach na naczepach w naszych własnych warsztatach w całej Europie.

Jestem dealerem, czy mogę uzyskać ceny hurtowe?

Tak, skontaktuj się proszę z nami, przedstawimy Tobie cennik.

Jakie są warunki płatności?

Pracujemy z natychmiastowymi płatnościami: naczepy muszą być opłacone przed dostawą. Warunki płatności można uzgodnić z naszymi lokalnymi przedstawicielami handlowymi.

Ile macie jednostek o podobnych specyfikacjach?

Zwykle mamy wiele dokładnie tych samych naczep, ale na stronie internetowej można zobaczyć tylko jedną. Jeśli potrzebujesz więcej naczep o podobnych specyfikacjach, skontaktuj się z nami, a my przygotujemy dla Ciebie najlepszą ofertę.

Gdzie mogę sprawdzić czy naczepa którą widziałem jest nadal dostępna?

Wszystkie naczepy prezentowane na naszej stronie internetowej są dostępne w sprzedaży. Jeśli zaoferowaliśmy już pojazd innemu klientowi, nie martwcie się, mamy szeroką gamę różnych naczep o takich samych specyfikacjach dostępnych w całej Europie.

Czy oferowane naczepy są w dobrym stanie?

Wszystkie nasze naczepy są serwisowane przez nasze własne warsztaty TIP, posiadamy sieć warsztatów w całej Europie. Możemy dostarczyć dokładnych informacji na temat stanu wszystkich naszych naczep.

Chciałbym wynająć/leasingować naczepę. Z kim mam się skontaktować?

Przejdź proszę na naszą stronę internetową, na której znajdziesz wszystkie niezbędne informacje i dane kontaktowe. Link www.tip-global.com

Szukam naczepy na eksport? Czy jest to możliwe?

Eksportujemy naczepy na całym świecie. Skontaktuj się z nami, by otrzymać indywidualną ofertę.

Czy możecie mi wysłać więcej zdjęć naczep?

Tak, jesteśmy w stanie wysłać więcej zdjęć naczepy na życzenie.

Jaki jest koszt doręczenie naczepy do portu?

Ceny te zależą od lokalizacji naczepy i miejsca, z którego chcesz odebrać jednostkę. Możesz do nas przesłać wszystkie szczegóły, a my dostarczymy Ci najlepsze dostępne rozwiązanie.

Czy jest to możliwe aby dostraczyć naczepe pod wskazany adres?

Tak, możemy dostarczyć naczepy praktycznie wszędzie. Możesz poprosić o wycene transportu.

Szukam konkretnej naczepy ale nie mogłem jej znaleźć na waszej stronie internetowej. Czy macie więcej naczep dostępnych w sprzedaży?

Tak, mamy więcej naczep dostępnych na sprzedaż. Prawdopodobnie mamy dokładnie to, czego szukasz! Skontaktuj się z nami, by otrzymać indywidualną ofertę.

Widziałem, Państwa naczepę niebezpiecznie poruszającą się po drodze i chciałbym złożyć skargę.

Przykro nam słyszeć o wszelkich nieostrożnych zdarzeniach związanych z prowadzeniem naszych naczep, w TIP Trailer Services obsługujemy ponad 70 000 naczep, które dzierżawimy, wynajmujemy i sprzedajemy firmom logistycznym i spedycyjnym w całej Europie. Nie obsługuj tych naczep samodzielnie, to nasi klienci używają pojazdów każdego dnia na drogach. Jednakże bardzo poważnie podchodzimy do tego typu skarg i możemy zapewnić, że robimy wszystko, co możliwe, aby nasze jednostki jeździły bezpiecznie, legalnie i odpowiedzialnie w społecznie akceptowalny sposób i w granicach prawa.

Twoja naczepa zaparkowana jest w niewłaściwy sposób/ na mojej posesji. Chciałbym złożyć skargę.

Z przykrością informujemy o wszelkich nieostrożnych zdarzeniach związanych z prowadzeniem naszych naczep, w TIP Trailer Services obsługujemy ponad 70 000 naczep, które dzierżawimy, wynajmujemy i sprzedajemy firmom logistycznym i spedycyjnym w całej Europie. Nie obsługuj tych naczep samodzielnie, to nasi klienci używają pojazdów każdego dnia na drogach. Jednakże bardzo poważnie podchodzimy do tego typu skarg i możemy zapewnić, że robimy wszystko, co możliwe, aby nasze jednostki jeździły bezpiecznie, legalnie i odpowiedzialnie w społecznie akceptowalny sposób i w granicach prawa.

Nasza firma chciałaby rozpocząć współpracę z TIP

Zawsze jesteśmy otwarci na nowe okazje do zawarcia współpracy biznesowej. Skontaktuj się proszę z nami- omówimy możliwe opcje.

Miałem kolizje drogową z jedną z Waszych naczep. Z kim mam się kontaktować.

Skontaktuj się proszę z działem obsługi klienta. Pomożemy Ci.

Gdzie mogę złożyć ogólną reklamacje?

Stale rowijamy obsługę oraz serwis, jezeli jednak masz jakieś zastrzeżenia lub chcesz zgłościć reklamacje. Skontaktuj się z nami.

Gdzie mogę ubiegać się o pracę? Sprawdzić dostępność wakatów?

Odwiedź naszą stronę internetową, w zakładce kariera.

Jestem mechanikiem i poszukuję pracy. Gdzie mogę złożyć aplikację ?

 Tak, w większości naszych warsztatów na bieżąco poszukujemy mechaników. Możesz znaleźć konkretne wakaty na naszej stronie. Jeżeli nie widzisz wolnych wakatów w swoim rejonie, skontaktuj się z nami proszę. Upewnimy się, że Twoja aplikacja trafiła bezpośrednio do działu HR.

Jestem kierowcą cieżarówki. Czy mogę się ubiegać o pracę w TIP?

Jako firma zajmująca się wynajmem, dzierżawą oraz utrzymaniem naczep. Nie zatrudniamy kierowców.

Jesteśmy przedsiębiorstwem przeprowadzającym badanie przed zatrudnieniem, działającym w imieniu klienta, który przeprowadza badania przesiewowe u jednego z byłych pracowników. Z kim możemy się skontaktować?

Skontaktuj się proszę z naszym działem HR.

Z kim mogę się skontaktować w sprawie należności?

Odwiedź naszą stronę internetową.

Z kim mogę się skontaktować w sprawie przeterminowanych płatności ?

Odwiedź naszą stronę internetową.

Chciałbym otrzymać oryginalną fakturę. Z kim mam się skontaktować ?

Wysłaliśmy elektroniczną wersję faktury lub fakturę za pośrednictwem poczty do Twojego działu finansowego. W przypadku jakichkolwiek pytań, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta w Twoim regionie.

Czy możesz podać TIP pełne dane IBAN / banku?

Skontaktuj się z nami.

Otrzymałem mandat przez TIP. Co muszę zrobić?

ako właściciel pojazdów TIP otrzymujemy mandaty i przekazujemy je do klienta. Przetworzymy je w Twoim imieniu i poprosimy, abyś zwrócił nam pieniądze w ustalonym terminie.

Gdzie mogę zmienić swój adres firmowy do rozliczeń?

Skontaktuj się z nami.

Gdzie mogę zmienić swoje dane bankowe?

Skontaktuj się z nami.

Czy mogę otrzymać kopię faktury ?

Skontaktuj się z nami.

Z kim mogę się skontaktować w związku z kwestią związaną z finansami?

Odwiedź naszą stronę internetową.